2007年7月2日 星期一

十年不變

今日約咗一班老朋友出嚟食飯,原來不經不覺己經識咗 >十年.....
記得十多年前跟數名女朋友一齊孭背囊旅行,係埃及旅館結識了T君。他是從英國讀完書後跟數名朋友遊埃及嘅香港人,因跟我哋住係同一旅店而相遇了......在埃及開羅,天未光就要出發去睇金字塔,又要係正午陽光最猛烈之前返市區,所以中午或下午時間我哋多數會係旅店個common area打發時間,就係果陣跟T君閒談起來,關於旅行之事當然係說過不停啦......之後T君就離開開羅續繼南下。
之後我哋都繼續南下,景然係Luxor街頭再遇上了,還相約果晚一齊晚餐添。在下午遊河時又遇上另三男子(跟T君分手後亦係開羅旅店結識架).....果晚我哋三個party十二個人過了一個好開心的一夜。
返香港之後也有跟T君聯絡,重識咗佢班朋友添,差不多一兩個禮拜都會出嚟飲吓嘢。一班女仔加一班男仔,當中梗係會擦出一啲火花啦......就係咁,T君跟我好友(也有份去埃及個trip)結咗婚啦,另外也造就了另外二對couples .....亦係咁,我們就成為十多年嘅朋友la.....
雖然E幾年都無出嚟見過面(唉,年幾越大,朋友越少),睇落大家都無嘜點變呀....

1994年在Luxor的那一餐飯......令我想起那一杯"蕉汁"!

沒有留言:

張貼留言