2008年11月14日 星期五

離開

聽日係Silvia喺11B工作嘅最後一日。
要離開工作咗十年嘅地方。
要跟一齊工作咗十年嘅同事說再見喇......
由10D轉到10C,然後舉家搬上11B。忙碌過,辛苦過,但有幸有班會共同流汗、共同去衝嘅同事,我哋會一齊笑、一齊罵、一齊嘈,原來就係咁就過咗10年!
家欣、呀Sa、MoMo、延桔、Jean、珮雯、Emily、Lolanda、PK、Catherine,我親愛嘅同事,多謝你哋!多謝你哋對我嘅包容同忍耐,支持及分享。
我親愛嘅同事們,大家要繼續努力,為自己嘅目標努力,繼續為吃喝玩樂努力!
P.S.唔好唔記得我呀..........


Today - 梁詠琪

沒有留言:

張貼留言